Passa al contingut principal

SESSIÓ DE IOGA

Bon dia famílies!

Avui dilluns, volem començar la penúltima setmana del curs amb energia positiva. Per això, anirem a l'ambient de psicomotricitat a fer una sessió de ioga! Recordeu quan vàrem fer ioga a l'aula de psico?

Per fer aquesta sessió necessitem posar-nos roba còmoda, cercar alguna cosa per posar en terra, com per exemple una estora, una tovallola o alguna altra cosa que ens pugui servir, i per últim, recordeu tenir a prop una ampolla d'aigua per anar hidratant-vos.

Ara que ja estem preparats us convido a escoltar el conte d'una papallona mentre practiquem postures de ioga. Mireu que divertit és!


Us ha agradat? Doncs si voleu, podeu entrar al canal de Youtube YOGIC. Allà trobareu molts més vídeos per aprendre a fer ioga jugant. 

A més, us deixo les pàgines del llibre d'il·lustracions que té na María, de la classe dels dinosaures, per fer ioga. Es diu "Yoga para pequeñines. El bichito" i és de Sarah Jane Hinder.













Amb aquesta sessió de ioga avui podeu fer d'abelles, erugues, papallones, aranyes i insectes, no passa res si se us oblida algun. Això si, recordeu acabar la sessió amb la postura de les marietes, amb els ulls tancats i respirant profundament.

Esperem que gaudiu molt d'aquesta sessió de ioga i la repetiu tantes vegades com us vengui de gust!
També esperem les vostres fotos i vídeos fent ioga!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LLETRES!

Bon dia famílies! Avui dijous tornem a treballar un aspecte molt important de l'ambient de na Marta, La màgia de les lletres , amb l'activitat en la qual anem repassant, poc a poc les  inicials dels companys i companyes de classe. Com que ja s'acaba el mes de maig i comencem les darreres tres setmanes del curs, us penjarem les feinetes de les 8 lletres que ens queden per fer, dividides en dues entrades. En primer lloc, us posem aquesta amb les 4 lletres que ens toquen i dins de dos setmanes us penjarem les 4 lletres finals. Penseu que fer totes aquestes feinetes en una única sessió és molta feina, així que no us preocupeu pel temps i aprofiteu les pròximes setmanes per fer-les tranquil·lament. Les lletres que avui ens toquen són les següents: L, N, O i P. Per presentar-les als petits i petites podeu emprar algunes de les estratègies que us hem donat amb les anteriors lletres. Podeu emprar el factor sorpresa o fer-les arribar d'una forma que els provoqui curiositat

L'OMBRA DELS ANIMALS

Bon dia famílies! Li toca el torn a l'ambient de na Noelia! Recordeu l'ambient d'Experimentem amb la natura i la taula que na Noelia va preparar amb els animals de la granja ? Doncs, avui ens anem a centrar en aquests animalets! Per dur a terme l'activitat d'avui necessiteu els següents materials: llapis, paper i joguines d'animals en miniatura, no necessàriament de la granja, si en teniu animals de la selva, el bosc o del mar també serviran. Una vegada ho tingueu tot preparat podeu començar a fer feina. Podeu iniciar l'activitat amb una conversa en relació als animals que emprareu: quins animals són, quines coses coneixen d'ells, quin és el que més els agrada... Després haureu de cercar un lloc on arribi bé el sol. Potser haureu de sortir fora o cercar una finestra per on entri un bon raig de sol . En el cas de que no el trobeu, no us preocupeu, sempre podeu emprar llum artificial per crear la vostra ombra. Una vegada trobeu aquest raig

UNITAT DE MESURA: PEUS I MANS

Bon dia famílies! Comencem la quarta setmana sense classes presencials amb una activitat relacionada amb l'ambient Divermates ! Concretament amb el concepte d'unitats de mesura .  Amb tres i quatre anys, la unitat de mesura bàsica que tothom coneix com és el metro és massa complicada, per això, nosaltres us donem la idea de començar a aproximar-los a aquesta emprant alguna cosa més pròxima als nens i nenes, en aquest cas els seus peus i les seves mans . A partir d'emprar els seus peus i mans podreu veure la mesura d'objectes, d'estances de la vostra casa o fins i tot, de l'alçada del membres de la família.  Primer de tot us proposem calcar a un full la silueta de la mà o el peu de l'infant i repetir-la unes quantes vegades per aconseguir així tenir el nombre de peus i mans suficient per mesurar allò que us vengui de gust. Si teniu l'opció de fotocopiar la mà o el peu de l'infant també podeu emprar aquest recurs i després retallar-ho.  Ima