Passa al contingut principal

FINAL DEL CURS

Bon dia famílies!
Sabeu quin dia és avui? 1 de juny!! Com passa de ràpid el temps, sembla que fa dos dies que començàvem aquest curs ple d'emocions. 
Arriba juny i comencem amb els preparatius de final de curs. En aquest moment, estaríem a l'escola programant activitats d'aigua, sortides a la platja i com no, la festa de final de curs. 
Malauradament aquest final de curs no serà com l'esperàvem. La situació en la qual ens trobem ens fa impossible gaudir de tots aquests moments que imaginem. Però tranquils, la nostra imaginació sempre va per davant i hem trobat una solució! Anem a fer una festa de final de curs com toca, amb ball i tot!
Na María i jo hem pensat que com que no podem dur a terme la festa i el ball de final de curs, ho farem amb els recursos que la tecnologia ens ofereix i que ens han ajudat molt en aquest temps de comunicacions telemàtiques i a distància. 
La idea consisteix a fer un vídeo-muntatge intercalant trossos de vídeos dels petits i petites fent el ball. Per posar-vos la tasca més fàcil, hem cercat la següent coreografia de la cançó que emprarem per a fer el vídeo-muntatge. Com podeu veure és una cançó molt moguda i amb passes senzilles per si sou com jo, que tinc poques habilitats com a ballarina!


Avui la proposta que us oferim és una mica més elaborada. Segur que no la podeu acabar en un dia, però no us preocupeu, teniu fins al 12 de juny per enviar-nos el vostre vídeo. Sabem que molts de vosaltres ja heu començat a treballar i teniu menys temps per dedicar-li a les nostres propostes. Per això us demanem un últim gran esforç per poder elaborar aquest vídeo-muntatge. Serà una meravellosa forma d'acabar el curs amb un record que tindrem per sempre.
Necessitem la vostra col·laboració més que mai famílies!
Esperem els vostres vídeos!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FESTA FI DE CURS!

Bon dia famílies! Avui sí que sí, ha arribat el gran dia... LA FESTA FINAL DE CURS! Ens acomiadem amb un vídeo molt especial en el qual he volgut que tots i totes ens sentíssim una miqueta més a prop. Qui diu que la festa no és possible des de la distància? Prepareu el confeti i gaudiu de l'espectacle amb aquests petits artistes! Bravo!  🥳 Aquí s'acaba la nostra aventura i només tinc paraules d'agraïment per als meus petits i petites, que s'han superat cada dia més i més, enfrontant-se a una etapa plena de nous reptes i, per si això no fos suficient, a un posterior confinament. Gràcies infinites a vosaltres també, famílies, que no heu deixat de fer feina per a que l'aprenentatge dels vostres infants no aturés en cap moment.  Us estimo i us desitjo el millor! ❤️

ENS CONEIXEM!

El més important aquest primer trimestre del curs és crear consciència de grup, conèixer a aquells nens i nenes amb els quals conviuran la major part de la seva infància i aprendre a relacionar-se amb ells i elles. Per això, un dels aspectes que tindrem molt en compte al llarg de tot el curs és la cohesió grupal, la qual treballarem per mitja de diferents dinàmiques grupals i jocs. A primera hora del matí, aprofitant que la sala de psicomotricitat estava buida, hem fet una dinàmica de descobriment i reconeixement dels companys i companyes: Els sabaters! Aquesta consisteix en que cadascun dels nens i nenes, inclosa jo mateixa, ens havíem de treure una de les sabates i posar-la al mig, fent una muntanya. Després, un infants triava una de les sabates i havia de cercar a qui li pertanyia i així successivament fins que totes estaven repartides. Cadascun dels nens i nenes s'ha convertit en sabater i ha hagut d'observar atentament als seus companys per veure de qui era la sab...

UNITAT DE MESURA: METRE

Bon dia famílies! Recordeu que fa unes setmanes vàrem anar a l'ambient de Divermates a mesurar amb les mans i els peus . Doncs avui volem anar una pas més endavant i convertir aquestes mans i aquests peus en centímetres i metres. Per dur a terme l'activitat us demanem que rescateu les mans que vàreu pintar per mesurar els objectes, i si voleu també podeu emprar els mateixos objectes que vareu fer servir a l'anterior activitat. Ja els teniu localitzats? Doncs ara us demanem que els mesureu primer amb les mans o els peus, que segurament els petits i petites ja dominen, i una vegada ho hàgiu fet, introduïu el metre.  Podeu parlar de què és un metre abans de començar a emprar-lo, i explicar als vostres fills i filles per a què serveix i com el podem emprar. Una vegada coneguin la teoria, podeu passar a mesurar els mateixos objectes i veure quants centímetres mesuren. Una vegada tingueu els objectes mesurats amb el metre, podeu dibuixar a una fulla allò que heu mesu...