Passa al contingut principal

FINAL DEL CURS

Bon dia famílies!
Sabeu quin dia és avui? 1 de juny!! Com passa de ràpid el temps, sembla que fa dos dies que començàvem aquest curs ple d'emocions. 
Arriba juny i comencem amb els preparatius de final de curs. En aquest moment, estaríem a l'escola programant activitats d'aigua, sortides a la platja i com no, la festa de final de curs. 
Malauradament aquest final de curs no serà com l'esperàvem. La situació en la qual ens trobem ens fa impossible gaudir de tots aquests moments que imaginem. Però tranquils, la nostra imaginació sempre va per davant i hem trobat una solució! Anem a fer una festa de final de curs com toca, amb ball i tot!
Na María i jo hem pensat que com que no podem dur a terme la festa i el ball de final de curs, ho farem amb els recursos que la tecnologia ens ofereix i que ens han ajudat molt en aquest temps de comunicacions telemàtiques i a distància. 
La idea consisteix a fer un vídeo-muntatge intercalant trossos de vídeos dels petits i petites fent el ball. Per posar-vos la tasca més fàcil, hem cercat la següent coreografia de la cançó que emprarem per a fer el vídeo-muntatge. Com podeu veure és una cançó molt moguda i amb passes senzilles per si sou com jo, que tinc poques habilitats com a ballarina!


Avui la proposta que us oferim és una mica més elaborada. Segur que no la podeu acabar en un dia, però no us preocupeu, teniu fins al 12 de juny per enviar-nos el vostre vídeo. Sabem que molts de vosaltres ja heu començat a treballar i teniu menys temps per dedicar-li a les nostres propostes. Per això us demanem un últim gran esforç per poder elaborar aquest vídeo-muntatge. Serà una meravellosa forma d'acabar el curs amb un record que tindrem per sempre.
Necessitem la vostra col·laboració més que mai famílies!
Esperem els vostres vídeos!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LLETRES!

Bon dia famílies! Avui dijous tornem a treballar un aspecte molt important de l'ambient de na Marta, La màgia de les lletres , amb l'activitat en la qual anem repassant, poc a poc les  inicials dels companys i companyes de classe. Com que ja s'acaba el mes de maig i comencem les darreres tres setmanes del curs, us penjarem les feinetes de les 8 lletres que ens queden per fer, dividides en dues entrades. En primer lloc, us posem aquesta amb les 4 lletres que ens toquen i dins de dos setmanes us penjarem les 4 lletres finals. Penseu que fer totes aquestes feinetes en una única sessió és molta feina, així que no us preocupeu pel temps i aprofiteu les pròximes setmanes per fer-les tranquil·lament. Les lletres que avui ens toquen són les següents: L, N, O i P. Per presentar-les als petits i petites podeu emprar algunes de les estratègies que us hem donat amb les anteriors lletres. Podeu emprar el factor sorpresa o fer-les arribar d'una forma que els provoqui curiositat

L'OMBRA DELS ANIMALS

Bon dia famílies! Li toca el torn a l'ambient de na Noelia! Recordeu l'ambient d'Experimentem amb la natura i la taula que na Noelia va preparar amb els animals de la granja ? Doncs, avui ens anem a centrar en aquests animalets! Per dur a terme l'activitat d'avui necessiteu els següents materials: llapis, paper i joguines d'animals en miniatura, no necessàriament de la granja, si en teniu animals de la selva, el bosc o del mar també serviran. Una vegada ho tingueu tot preparat podeu començar a fer feina. Podeu iniciar l'activitat amb una conversa en relació als animals que emprareu: quins animals són, quines coses coneixen d'ells, quin és el que més els agrada... Després haureu de cercar un lloc on arribi bé el sol. Potser haureu de sortir fora o cercar una finestra per on entri un bon raig de sol . En el cas de que no el trobeu, no us preocupeu, sempre podeu emprar llum artificial per crear la vostra ombra. Una vegada trobeu aquest raig

UNITAT DE MESURA: PEUS I MANS

Bon dia famílies! Comencem la quarta setmana sense classes presencials amb una activitat relacionada amb l'ambient Divermates ! Concretament amb el concepte d'unitats de mesura .  Amb tres i quatre anys, la unitat de mesura bàsica que tothom coneix com és el metro és massa complicada, per això, nosaltres us donem la idea de començar a aproximar-los a aquesta emprant alguna cosa més pròxima als nens i nenes, en aquest cas els seus peus i les seves mans . A partir d'emprar els seus peus i mans podreu veure la mesura d'objectes, d'estances de la vostra casa o fins i tot, de l'alçada del membres de la família.  Primer de tot us proposem calcar a un full la silueta de la mà o el peu de l'infant i repetir-la unes quantes vegades per aconseguir així tenir el nombre de peus i mans suficient per mesurar allò que us vengui de gust. Si teniu l'opció de fotocopiar la mà o el peu de l'infant també podeu emprar aquest recurs i després retallar-ho.  Ima