Passa al contingut principal

ANEM A LA PLATJA!

Bon dia famílies!
Ens ha contat un pardalet que molts i moltes ja esteu gaudint de les meravelloses platges de la nostra estimada illa. Ja sabeu que l'aprenentatge està present en tots els escenaris, per això durant aquest temps hem traslladat els ambients de la nostra escola a les vostres llars. Avui anirem una miqueta més lluny, us acompanyem a la platja amb l'ambient de Som constructors i minimons!  
De segur que ja us esteu imaginant de què va la cosa... Exacte! Anem a fer construccions amb un dels materials naturals que més beneficis aporten als infants: la sorra! 

Familia haciendo castillos de arena en la playa tropical blanca Foto Premium
Font: freepik

Sabíeu que jugar amb sorra és tota una experiència sensorial per als infants? Els moviments i la coordinació que precisen ajuden en el desenvolupament muscular i ossi de les mans dels petits. Quan fan servir la pala per fer un forat, per emplenar el cub, quan ajusten la pressió i la força necessària de les seves mans perquè els seus castells no caiguin estan exercitant la seva motricitat fina. 
Endavant, volem veure les vostres construccions de sorra! Poden ser castells o allò que us vingui de gust... la creativitat és un altre dels aspectes que fomenta aquest material!
Font: turistamagazine
Arena, Playa, Tortuga, Arena De La Playa, Verano
Font: pixabay
I perquè no? La sorra és un fabulós llenç per crear, dibuixant amb el dit o amb un pal i, fins i tot, per escriure. Aprofiteu per practicar l'escriptura del propi nom!
Un niño peludo está escribiendo el alfabeto inglés en la playa de arena blanca Foto Premium
Font: freepik

Gaudiu del bon temps i de la riquesa d'aprenentatge que ens ofereixen la sorra i l'entorn natural i no oblideu portar-vos un dels gelats casolans que vareu fer l'altre dia! :)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FESTA FI DE CURS!

Bon dia famílies! Avui sí que sí, ha arribat el gran dia... LA FESTA FINAL DE CURS! Ens acomiadem amb un vídeo molt especial en el qual he volgut que tots i totes ens sentíssim una miqueta més a prop. Qui diu que la festa no és possible des de la distància? Prepareu el confeti i gaudiu de l'espectacle amb aquests petits artistes! Bravo!  🥳 Aquí s'acaba la nostra aventura i només tinc paraules d'agraïment per als meus petits i petites, que s'han superat cada dia més i més, enfrontant-se a una etapa plena de nous reptes i, per si això no fos suficient, a un posterior confinament. Gràcies infinites a vosaltres també, famílies, que no heu deixat de fer feina per a que l'aprenentatge dels vostres infants no aturés en cap moment.  Us estimo i us desitjo el millor! ❤️

ENS CONEIXEM!

El més important aquest primer trimestre del curs és crear consciència de grup, conèixer a aquells nens i nenes amb els quals conviuran la major part de la seva infància i aprendre a relacionar-se amb ells i elles. Per això, un dels aspectes que tindrem molt en compte al llarg de tot el curs és la cohesió grupal, la qual treballarem per mitja de diferents dinàmiques grupals i jocs. A primera hora del matí, aprofitant que la sala de psicomotricitat estava buida, hem fet una dinàmica de descobriment i reconeixement dels companys i companyes: Els sabaters! Aquesta consisteix en que cadascun dels nens i nenes, inclosa jo mateixa, ens havíem de treure una de les sabates i posar-la al mig, fent una muntanya. Després, un infants triava una de les sabates i havia de cercar a qui li pertanyia i així successivament fins que totes estaven repartides. Cadascun dels nens i nenes s'ha convertit en sabater i ha hagut d'observar atentament als seus companys per veure de qui era la sab...

UNITAT DE MESURA: METRE

Bon dia famílies! Recordeu que fa unes setmanes vàrem anar a l'ambient de Divermates a mesurar amb les mans i els peus . Doncs avui volem anar una pas més endavant i convertir aquestes mans i aquests peus en centímetres i metres. Per dur a terme l'activitat us demanem que rescateu les mans que vàreu pintar per mesurar els objectes, i si voleu també podeu emprar els mateixos objectes que vareu fer servir a l'anterior activitat. Ja els teniu localitzats? Doncs ara us demanem que els mesureu primer amb les mans o els peus, que segurament els petits i petites ja dominen, i una vegada ho hàgiu fet, introduïu el metre.  Podeu parlar de què és un metre abans de començar a emprar-lo, i explicar als vostres fills i filles per a què serveix i com el podem emprar. Una vegada coneguin la teoria, podeu passar a mesurar els mateixos objectes i veure quants centímetres mesuren. Una vegada tingueu els objectes mesurats amb el metre, podeu dibuixar a una fulla allò que heu mesu...