Passa al contingut principal

ANEM A LA PLATJA!

Bon dia famílies!
Ens ha contat un pardalet que molts i moltes ja esteu gaudint de les meravelloses platges de la nostra estimada illa. Ja sabeu que l'aprenentatge està present en tots els escenaris, per això durant aquest temps hem traslladat els ambients de la nostra escola a les vostres llars. Avui anirem una miqueta més lluny, us acompanyem a la platja amb l'ambient de Som constructors i minimons!  
De segur que ja us esteu imaginant de què va la cosa... Exacte! Anem a fer construccions amb un dels materials naturals que més beneficis aporten als infants: la sorra! 

Familia haciendo castillos de arena en la playa tropical blanca Foto Premium
Font: freepik

Sabíeu que jugar amb sorra és tota una experiència sensorial per als infants? Els moviments i la coordinació que precisen ajuden en el desenvolupament muscular i ossi de les mans dels petits. Quan fan servir la pala per fer un forat, per emplenar el cub, quan ajusten la pressió i la força necessària de les seves mans perquè els seus castells no caiguin estan exercitant la seva motricitat fina. 
Endavant, volem veure les vostres construccions de sorra! Poden ser castells o allò que us vingui de gust... la creativitat és un altre dels aspectes que fomenta aquest material!
Font: turistamagazine
Arena, Playa, Tortuga, Arena De La Playa, Verano
Font: pixabay
I perquè no? La sorra és un fabulós llenç per crear, dibuixant amb el dit o amb un pal i, fins i tot, per escriure. Aprofiteu per practicar l'escriptura del propi nom!
Un niño peludo está escribiendo el alfabeto inglés en la playa de arena blanca Foto Premium
Font: freepik

Gaudiu del bon temps i de la riquesa d'aprenentatge que ens ofereixen la sorra i l'entorn natural i no oblideu portar-vos un dels gelats casolans que vareu fer l'altre dia! :)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LLETRES!

Bon dia famílies! Avui dijous tornem a treballar un aspecte molt important de l'ambient de na Marta, La màgia de les lletres , amb l'activitat en la qual anem repassant, poc a poc les  inicials dels companys i companyes de classe. Com que ja s'acaba el mes de maig i comencem les darreres tres setmanes del curs, us penjarem les feinetes de les 8 lletres que ens queden per fer, dividides en dues entrades. En primer lloc, us posem aquesta amb les 4 lletres que ens toquen i dins de dos setmanes us penjarem les 4 lletres finals. Penseu que fer totes aquestes feinetes en una única sessió és molta feina, així que no us preocupeu pel temps i aprofiteu les pròximes setmanes per fer-les tranquil·lament. Les lletres que avui ens toquen són les següents: L, N, O i P. Per presentar-les als petits i petites podeu emprar algunes de les estratègies que us hem donat amb les anteriors lletres. Podeu emprar el factor sorpresa o fer-les arribar d'una forma que els provoqui curiositat

L'OMBRA DELS ANIMALS

Bon dia famílies! Li toca el torn a l'ambient de na Noelia! Recordeu l'ambient d'Experimentem amb la natura i la taula que na Noelia va preparar amb els animals de la granja ? Doncs, avui ens anem a centrar en aquests animalets! Per dur a terme l'activitat d'avui necessiteu els següents materials: llapis, paper i joguines d'animals en miniatura, no necessàriament de la granja, si en teniu animals de la selva, el bosc o del mar també serviran. Una vegada ho tingueu tot preparat podeu començar a fer feina. Podeu iniciar l'activitat amb una conversa en relació als animals que emprareu: quins animals són, quines coses coneixen d'ells, quin és el que més els agrada... Després haureu de cercar un lloc on arribi bé el sol. Potser haureu de sortir fora o cercar una finestra per on entri un bon raig de sol . En el cas de que no el trobeu, no us preocupeu, sempre podeu emprar llum artificial per crear la vostra ombra. Una vegada trobeu aquest raig

UNITAT DE MESURA: PEUS I MANS

Bon dia famílies! Comencem la quarta setmana sense classes presencials amb una activitat relacionada amb l'ambient Divermates ! Concretament amb el concepte d'unitats de mesura .  Amb tres i quatre anys, la unitat de mesura bàsica que tothom coneix com és el metro és massa complicada, per això, nosaltres us donem la idea de començar a aproximar-los a aquesta emprant alguna cosa més pròxima als nens i nenes, en aquest cas els seus peus i les seves mans . A partir d'emprar els seus peus i mans podreu veure la mesura d'objectes, d'estances de la vostra casa o fins i tot, de l'alçada del membres de la família.  Primer de tot us proposem calcar a un full la silueta de la mà o el peu de l'infant i repetir-la unes quantes vegades per aconseguir així tenir el nombre de peus i mans suficient per mesurar allò que us vengui de gust. Si teniu l'opció de fotocopiar la mà o el peu de l'infant també podeu emprar aquest recurs i després retallar-ho.  Ima