Passa al contingut principal

ANGLÈS I MÚSICA

Good morning! How are you today?




Quan estem a l'escola sempre comencem les sessions d'anglès amb el "brain gym". Per això avui anem a repassar les parts del cos.


Us enrecordau d'aquesta cançó? Segur que si. Esteu atents i aneu-vos tocant les parts del cos que va dient (head, shoulders, knees, toes, eyes, ears, mouth, nose). Atenció que cada vegada ho canten més ràpid.


Per últim avui us proposo un joc, alguns ja el coneixeu. El joc es diu SIMON SAYS; heu de fer les accions que s'indiquen, però només si diu "SIMON SAYS" davant. Si no ho diu, ens hem de quedar quiets i no fer res. Així que esteu ben atents i a seguir les instruccions! Esper que us agradi!


See you next week!!😘❤

Després de la sessió d'anglès ens toca passar a música!

Bon dia famílies.
Espero que estigueu bé. Us torno a enviar aquestes tasques, que per suposat, ja sabeu que són totalment orientatives. En cas de no trobar-vos bé o preferir sortir a jugar, no us preocupeu. Gaudiu del bon temps i de la família, tot el que pugueu.
Una abraçada molt forta.
Peligros.

Iniciem amb l'audició "Let it go" per la qual necessitarem produir 4 sons diferents. Podem fer-ho, per exemple, de la següents manera:
  • Claves: palmades.
  • Triangle: palmades a taula.
  • Cascavells: palmades al pit.
  • Plats: palmades a les cames.

També podem fer-ho amb l'audició de Mozart "La flauta màgica".


Pel que fa a la interpretació musical avui treballarem la negra i les dos corxeres. Si teniu temps podeu fer aquest passeig musical.


Us deixo aquest vídeo on sona millor la música que a l'anterior per fer el passeig musical.


Per acabar la sessió podem fer la dansa de la cançó de Peret "Mig amic". Teniu un ventall?


Fins demà!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LLETRES!

Bon dia famílies! Avui dijous tornem a treballar un aspecte molt important de l'ambient de na Marta, La màgia de les lletres , amb l'activitat en la qual anem repassant, poc a poc les  inicials dels companys i companyes de classe. Com que ja s'acaba el mes de maig i comencem les darreres tres setmanes del curs, us penjarem les feinetes de les 8 lletres que ens queden per fer, dividides en dues entrades. En primer lloc, us posem aquesta amb les 4 lletres que ens toquen i dins de dos setmanes us penjarem les 4 lletres finals. Penseu que fer totes aquestes feinetes en una única sessió és molta feina, així que no us preocupeu pel temps i aprofiteu les pròximes setmanes per fer-les tranquil·lament. Les lletres que avui ens toquen són les següents: L, N, O i P. Per presentar-les als petits i petites podeu emprar algunes de les estratègies que us hem donat amb les anteriors lletres. Podeu emprar el factor sorpresa o fer-les arribar d'una forma que els provoqui curiositat

L'OMBRA DELS ANIMALS

Bon dia famílies! Li toca el torn a l'ambient de na Noelia! Recordeu l'ambient d'Experimentem amb la natura i la taula que na Noelia va preparar amb els animals de la granja ? Doncs, avui ens anem a centrar en aquests animalets! Per dur a terme l'activitat d'avui necessiteu els següents materials: llapis, paper i joguines d'animals en miniatura, no necessàriament de la granja, si en teniu animals de la selva, el bosc o del mar també serviran. Una vegada ho tingueu tot preparat podeu començar a fer feina. Podeu iniciar l'activitat amb una conversa en relació als animals que emprareu: quins animals són, quines coses coneixen d'ells, quin és el que més els agrada... Després haureu de cercar un lloc on arribi bé el sol. Potser haureu de sortir fora o cercar una finestra per on entri un bon raig de sol . En el cas de que no el trobeu, no us preocupeu, sempre podeu emprar llum artificial per crear la vostra ombra. Una vegada trobeu aquest raig

UNITAT DE MESURA: PEUS I MANS

Bon dia famílies! Comencem la quarta setmana sense classes presencials amb una activitat relacionada amb l'ambient Divermates ! Concretament amb el concepte d'unitats de mesura .  Amb tres i quatre anys, la unitat de mesura bàsica que tothom coneix com és el metro és massa complicada, per això, nosaltres us donem la idea de començar a aproximar-los a aquesta emprant alguna cosa més pròxima als nens i nenes, en aquest cas els seus peus i les seves mans . A partir d'emprar els seus peus i mans podreu veure la mesura d'objectes, d'estances de la vostra casa o fins i tot, de l'alçada del membres de la família.  Primer de tot us proposem calcar a un full la silueta de la mà o el peu de l'infant i repetir-la unes quantes vegades per aconseguir així tenir el nombre de peus i mans suficient per mesurar allò que us vengui de gust. Si teniu l'opció de fotocopiar la mà o el peu de l'infant també podeu emprar aquest recurs i després retallar-ho.  Ima