Passa al contingut principal

ANGLÈS I MÚSICA

Good morning! How are you today?




Quan estem a l'escola sempre comencem les sessions d'anglès amb el "brain gym". Per això avui anem a repassar les parts del cos.


Us enrecordau d'aquesta cançó? Segur que si. Esteu atents i aneu-vos tocant les parts del cos que va dient (head, shoulders, knees, toes, eyes, ears, mouth, nose). Atenció que cada vegada ho canten més ràpid.


Per últim avui us proposo un joc, alguns ja el coneixeu. El joc es diu SIMON SAYS; heu de fer les accions que s'indiquen, però només si diu "SIMON SAYS" davant. Si no ho diu, ens hem de quedar quiets i no fer res. Així que esteu ben atents i a seguir les instruccions! Esper que us agradi!


See you next week!!😘❤

Després de la sessió d'anglès ens toca passar a música!

Bon dia famílies.
Espero que estigueu bé. Us torno a enviar aquestes tasques, que per suposat, ja sabeu que són totalment orientatives. En cas de no trobar-vos bé o preferir sortir a jugar, no us preocupeu. Gaudiu del bon temps i de la família, tot el que pugueu.
Una abraçada molt forta.
Peligros.

Iniciem amb l'audició "Let it go" per la qual necessitarem produir 4 sons diferents. Podem fer-ho, per exemple, de la següents manera:
  • Claves: palmades.
  • Triangle: palmades a taula.
  • Cascavells: palmades al pit.
  • Plats: palmades a les cames.

També podem fer-ho amb l'audició de Mozart "La flauta màgica".


Pel que fa a la interpretació musical avui treballarem la negra i les dos corxeres. Si teniu temps podeu fer aquest passeig musical.


Us deixo aquest vídeo on sona millor la música que a l'anterior per fer el passeig musical.


Per acabar la sessió podem fer la dansa de la cançó de Peret "Mig amic". Teniu un ventall?


Fins demà!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FESTA FI DE CURS!

Bon dia famílies! Avui sí que sí, ha arribat el gran dia... LA FESTA FINAL DE CURS! Ens acomiadem amb un vídeo molt especial en el qual he volgut que tots i totes ens sentíssim una miqueta més a prop. Qui diu que la festa no és possible des de la distància? Prepareu el confeti i gaudiu de l'espectacle amb aquests petits artistes! Bravo!  🥳 Aquí s'acaba la nostra aventura i només tinc paraules d'agraïment per als meus petits i petites, que s'han superat cada dia més i més, enfrontant-se a una etapa plena de nous reptes i, per si això no fos suficient, a un posterior confinament. Gràcies infinites a vosaltres també, famílies, que no heu deixat de fer feina per a que l'aprenentatge dels vostres infants no aturés en cap moment.  Us estimo i us desitjo el millor! ❤️

ENS CONEIXEM!

El més important aquest primer trimestre del curs és crear consciència de grup, conèixer a aquells nens i nenes amb els quals conviuran la major part de la seva infància i aprendre a relacionar-se amb ells i elles. Per això, un dels aspectes que tindrem molt en compte al llarg de tot el curs és la cohesió grupal, la qual treballarem per mitja de diferents dinàmiques grupals i jocs. A primera hora del matí, aprofitant que la sala de psicomotricitat estava buida, hem fet una dinàmica de descobriment i reconeixement dels companys i companyes: Els sabaters! Aquesta consisteix en que cadascun dels nens i nenes, inclosa jo mateixa, ens havíem de treure una de les sabates i posar-la al mig, fent una muntanya. Després, un infants triava una de les sabates i havia de cercar a qui li pertanyia i així successivament fins que totes estaven repartides. Cadascun dels nens i nenes s'ha convertit en sabater i ha hagut d'observar atentament als seus companys per veure de qui era la sab...

UNITAT DE MESURA: METRE

Bon dia famílies! Recordeu que fa unes setmanes vàrem anar a l'ambient de Divermates a mesurar amb les mans i els peus . Doncs avui volem anar una pas més endavant i convertir aquestes mans i aquests peus en centímetres i metres. Per dur a terme l'activitat us demanem que rescateu les mans que vàreu pintar per mesurar els objectes, i si voleu també podeu emprar els mateixos objectes que vareu fer servir a l'anterior activitat. Ja els teniu localitzats? Doncs ara us demanem que els mesureu primer amb les mans o els peus, que segurament els petits i petites ja dominen, i una vegada ho hàgiu fet, introduïu el metre.  Podeu parlar de què és un metre abans de començar a emprar-lo, i explicar als vostres fills i filles per a què serveix i com el podem emprar. Una vegada coneguin la teoria, podeu passar a mesurar els mateixos objectes i veure quants centímetres mesuren. Una vegada tingueu els objectes mesurats amb el metre, podeu dibuixar a una fulla allò que heu mesu...