Passa al contingut principal

ANGLÈS I MÚSICA

Good morning!! It's english time again!
Cantam la cançó "Hello song" per saludar-nos com feim a classe.

Us enrecordau del conte "Good night gorilla"? Dons avui us proposo conèixer un poc més als animals del zoo i les coses que poden fer. Per això vull que escolteu i balleu aquesta cançó imitant el que fan els animals. "Let's go to the zoo".
Quins animals surten? Són els mateixos que en el conte? Quines coses poden fer?
Podeu tornar a mirar la cançó si no vos enrecordau (elephant-stomp, kangaroo-jump, monkey-swing, penguins-waddle, snakes-slither, polar bears-swim).
I tu que pots fer? Si vols pots dibuixar-te fent una de les accions que saps fer.
Et deixo aquest vídeo per a què coneguis un poc més sobre els animals del zoo.
Goodbye! See you nex week!😘😘😘
Passem ara, com sempre, a fer les activitats de música encomanades per na Peligros. 
1. AUDICIÓ
Escolta l'audició "La dansa Xina" de Txaikovsky.

Ara, pots retallar-los i fer una titella. Així, quan tornis a escoltar l'audició, podràs aixecar o tocar el dibuix de l'instrument que està sonant.
A partir d'aquí és tot voluntari:
Si segueixes aquest musicograma, et serà més fàcil.

2. INTERPRETACIÓ MUSICAL (INSTRUMENTS)
Pots jugar al xilòfon galàctic.
3. MÚSICA, DANSA I MOVIMENT
Monkey man


Envieu-me vídeos si ho heu practicat amb la vostra família. M'agradarà molt veure-us.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FESTA FI DE CURS!

Bon dia famílies! Avui sí que sí, ha arribat el gran dia... LA FESTA FINAL DE CURS! Ens acomiadem amb un vídeo molt especial en el qual he volgut que tots i totes ens sentíssim una miqueta més a prop. Qui diu que la festa no és possible des de la distància? Prepareu el confeti i gaudiu de l'espectacle amb aquests petits artistes! Bravo!  🥳 Aquí s'acaba la nostra aventura i només tinc paraules d'agraïment per als meus petits i petites, que s'han superat cada dia més i més, enfrontant-se a una etapa plena de nous reptes i, per si això no fos suficient, a un posterior confinament. Gràcies infinites a vosaltres també, famílies, que no heu deixat de fer feina per a que l'aprenentatge dels vostres infants no aturés en cap moment.  Us estimo i us desitjo el millor! ❤️

UNITAT DE MESURA: METRE

Bon dia famílies! Recordeu que fa unes setmanes vàrem anar a l'ambient de Divermates a mesurar amb les mans i els peus . Doncs avui volem anar una pas més endavant i convertir aquestes mans i aquests peus en centímetres i metres. Per dur a terme l'activitat us demanem que rescateu les mans que vàreu pintar per mesurar els objectes, i si voleu també podeu emprar els mateixos objectes que vareu fer servir a l'anterior activitat. Ja els teniu localitzats? Doncs ara us demanem que els mesureu primer amb les mans o els peus, que segurament els petits i petites ja dominen, i una vegada ho hàgiu fet, introduïu el metre.  Podeu parlar de què és un metre abans de començar a emprar-lo, i explicar als vostres fills i filles per a què serveix i com el podem emprar. Una vegada coneguin la teoria, podeu passar a mesurar els mateixos objectes i veure quants centímetres mesuren. Una vegada tingueu els objectes mesurats amb el metre, podeu dibuixar a una fulla allò que heu mesu...

ENS CONEIXEM!

El més important aquest primer trimestre del curs és crear consciència de grup, conèixer a aquells nens i nenes amb els quals conviuran la major part de la seva infància i aprendre a relacionar-se amb ells i elles. Per això, un dels aspectes que tindrem molt en compte al llarg de tot el curs és la cohesió grupal, la qual treballarem per mitja de diferents dinàmiques grupals i jocs. A primera hora del matí, aprofitant que la sala de psicomotricitat estava buida, hem fet una dinàmica de descobriment i reconeixement dels companys i companyes: Els sabaters! Aquesta consisteix en que cadascun dels nens i nenes, inclosa jo mateixa, ens havíem de treure una de les sabates i posar-la al mig, fent una muntanya. Després, un infants triava una de les sabates i havia de cercar a qui li pertanyia i així successivament fins que totes estaven repartides. Cadascun dels nens i nenes s'ha convertit en sabater i ha hagut d'observar atentament als seus companys per veure de qui era la sab...