Passa al contingut principal

ANGLÈS I MÚSICA

GOOD MORNING!! =)
It's English time! How are you?
Començarem com sempre amb "Hello song".
Heu visitat mai un zoo? Avui us proposo un conte molt graciós sobre un goril•la. El conte es diu "Good night gorilla!". Mireu que li passa...
Quins animals heu vist al conte? (gorilla, elephant, lion, hyena, giraffe, armadillo).
Que us pareix si reproduïm el conte amb animals  i  peces de lego,  fusta o altres materials que tingueu a casa? Enrecordau-vos d'anar dient "Goodnight" a tots els animals com fa el "zookeeper".


I ens acomiadem de la sessió d'anglès com fèiem a classe amb "Bye bye song"!

Continuem el dia amb la sessió de música d'aquest primer dimarts de maig. 
Bon dia família, 
Aquí us deixo les tasques d'aquesta setmana. 
Desig que tingueu molt bon dia.
Peligros

1. ESCOLTA
Escoltar l'audició Claro de Luna de LV Beethoven. Tanca els ulls i imagina't que estàs a l'auditori escoltant aquest concert.
Si fas un dibuix mentre escoltes l'audició, feu-me'l arribar aquí.
Ara, amb l'Ipad marca la pulsació a la pantalla i et podràs sentir un pianista de debò, tocant aquesta obra. Us deixo l'exemple de com l'heu de fer.
2. INTERPRETACIÓ MUSICAL (INSTRUMENTS)
Com que veig que això de tocar el piano t'ha agradat molt, ara haurem de conèixer la resta d'instruments, per si quan siguis gran, en vols tocar un altre.
3. MÚSICA, DANSA I MOVIMENT
Envieu-me vídeos si ho heu practicat amb la vostra família. M'agradarà molt veure-us.

Fins demà!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FESTA FI DE CURS!

Bon dia famílies! Avui sí que sí, ha arribat el gran dia... LA FESTA FINAL DE CURS! Ens acomiadem amb un vídeo molt especial en el qual he volgut que tots i totes ens sentíssim una miqueta més a prop. Qui diu que la festa no és possible des de la distància? Prepareu el confeti i gaudiu de l'espectacle amb aquests petits artistes! Bravo!  🥳 Aquí s'acaba la nostra aventura i només tinc paraules d'agraïment per als meus petits i petites, que s'han superat cada dia més i més, enfrontant-se a una etapa plena de nous reptes i, per si això no fos suficient, a un posterior confinament. Gràcies infinites a vosaltres també, famílies, que no heu deixat de fer feina per a que l'aprenentatge dels vostres infants no aturés en cap moment.  Us estimo i us desitjo el millor! ❤️

ENS CONEIXEM!

El més important aquest primer trimestre del curs és crear consciència de grup, conèixer a aquells nens i nenes amb els quals conviuran la major part de la seva infància i aprendre a relacionar-se amb ells i elles. Per això, un dels aspectes que tindrem molt en compte al llarg de tot el curs és la cohesió grupal, la qual treballarem per mitja de diferents dinàmiques grupals i jocs. A primera hora del matí, aprofitant que la sala de psicomotricitat estava buida, hem fet una dinàmica de descobriment i reconeixement dels companys i companyes: Els sabaters! Aquesta consisteix en que cadascun dels nens i nenes, inclosa jo mateixa, ens havíem de treure una de les sabates i posar-la al mig, fent una muntanya. Després, un infants triava una de les sabates i havia de cercar a qui li pertanyia i així successivament fins que totes estaven repartides. Cadascun dels nens i nenes s'ha convertit en sabater i ha hagut d'observar atentament als seus companys per veure de qui era la sab...

UNITAT DE MESURA: METRE

Bon dia famílies! Recordeu que fa unes setmanes vàrem anar a l'ambient de Divermates a mesurar amb les mans i els peus . Doncs avui volem anar una pas més endavant i convertir aquestes mans i aquests peus en centímetres i metres. Per dur a terme l'activitat us demanem que rescateu les mans que vàreu pintar per mesurar els objectes, i si voleu també podeu emprar els mateixos objectes que vareu fer servir a l'anterior activitat. Ja els teniu localitzats? Doncs ara us demanem que els mesureu primer amb les mans o els peus, que segurament els petits i petites ja dominen, i una vegada ho hàgiu fet, introduïu el metre.  Podeu parlar de què és un metre abans de començar a emprar-lo, i explicar als vostres fills i filles per a què serveix i com el podem emprar. Una vegada coneguin la teoria, podeu passar a mesurar els mateixos objectes i veure quants centímetres mesuren. Una vegada tingueu els objectes mesurats amb el metre, podeu dibuixar a una fulla allò que heu mesu...