Passa al contingut principal

CONSTRUÏM UN CASTELL

Bon dia famílies! 
Com va anar el petit pont? Recordeu la llegenda de Sant Jordi que vàrem veure dimecres? avui volem ensenyar-vos aquesta cançó que també conta la història del cavaller, la princesa, el drac i la rosa... és molt divertida!!
Continuem amb aquesta llegenda perquè ens agrada molt la tradició i perquè volem relacionar-la amb l'ambient de Som constructors! Us imagineu de què va la cosa? on viu la princesa? algú ho sap? Així és! la princesa viu en un castell com aquells que fan els petits i les petites quan juguen amb les seves peces de construcció. Per això, avui volem proposar-vos que agafeu tot el material que tingueu per casa, poseu en marxa la vostra imaginació i creativitat i construïu un preciós castell!

Font: saposyprincesas
Font: cornershop
Font: 123RF
Però això no és tot, anem a fer que el joc vagi més enllà i que el castell cobri vida. Per això, necessitem als personatges de la història: el cavaller, la rosa, el drac i la princesa. Podeu imprimir aquestes imatges o bé cercar o dibuixar unes altres, pintar-les i posar-li un pal o una palleta per fer unes titelles. També podeu fer servir la rosa que vareu fer dimecres!!

Aquí us deixem també algunes idees de manualitats per fer el personatge del drac, són molt senzilles i de segur que als infants li agradaran molt! Si cliqueu damunt la imatge us portarà directament a l'enllaç amb l'explicació de com fer cada cosa.  
Font: onelittleproject

Font: unser-kreativblog
Font: entrenubesespeciales
Ja ho teniu tot? els personatges enllestits i el castell construït? Doncs ja esteu preparats per representar la història amb les vostres titelles i el vostre escenari... Jo estic ansiosa per veure les vostres fotos i vídeos!!
Una forta abraçada, famílies!:)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FESTA FI DE CURS!

Bon dia famílies! Avui sí que sí, ha arribat el gran dia... LA FESTA FINAL DE CURS! Ens acomiadem amb un vídeo molt especial en el qual he volgut que tots i totes ens sentíssim una miqueta més a prop. Qui diu que la festa no és possible des de la distància? Prepareu el confeti i gaudiu de l'espectacle amb aquests petits artistes! Bravo!  🥳 Aquí s'acaba la nostra aventura i només tinc paraules d'agraïment per als meus petits i petites, que s'han superat cada dia més i més, enfrontant-se a una etapa plena de nous reptes i, per si això no fos suficient, a un posterior confinament. Gràcies infinites a vosaltres també, famílies, que no heu deixat de fer feina per a que l'aprenentatge dels vostres infants no aturés en cap moment.  Us estimo i us desitjo el millor! ❤️

ENS CONEIXEM!

El més important aquest primer trimestre del curs és crear consciència de grup, conèixer a aquells nens i nenes amb els quals conviuran la major part de la seva infància i aprendre a relacionar-se amb ells i elles. Per això, un dels aspectes que tindrem molt en compte al llarg de tot el curs és la cohesió grupal, la qual treballarem per mitja de diferents dinàmiques grupals i jocs. A primera hora del matí, aprofitant que la sala de psicomotricitat estava buida, hem fet una dinàmica de descobriment i reconeixement dels companys i companyes: Els sabaters! Aquesta consisteix en que cadascun dels nens i nenes, inclosa jo mateixa, ens havíem de treure una de les sabates i posar-la al mig, fent una muntanya. Després, un infants triava una de les sabates i havia de cercar a qui li pertanyia i així successivament fins que totes estaven repartides. Cadascun dels nens i nenes s'ha convertit en sabater i ha hagut d'observar atentament als seus companys per veure de qui era la sab...

UNITAT DE MESURA: METRE

Bon dia famílies! Recordeu que fa unes setmanes vàrem anar a l'ambient de Divermates a mesurar amb les mans i els peus . Doncs avui volem anar una pas més endavant i convertir aquestes mans i aquests peus en centímetres i metres. Per dur a terme l'activitat us demanem que rescateu les mans que vàreu pintar per mesurar els objectes, i si voleu també podeu emprar els mateixos objectes que vareu fer servir a l'anterior activitat. Ja els teniu localitzats? Doncs ara us demanem que els mesureu primer amb les mans o els peus, que segurament els petits i petites ja dominen, i una vegada ho hàgiu fet, introduïu el metre.  Podeu parlar de què és un metre abans de començar a emprar-lo, i explicar als vostres fills i filles per a què serveix i com el podem emprar. Una vegada coneguin la teoria, podeu passar a mesurar els mateixos objectes i veure quants centímetres mesuren. Una vegada tingueu els objectes mesurats amb el metre, podeu dibuixar a una fulla allò que heu mesu...