Passa al contingut principal

DINÀMICA EN FAMÍLIA

Bon dia famílies!
Per avui dimarts hem pensat que podeu dur a terme una dinàmica en família. Com sabeu al llarg del curs hem fet algunes dinàmiques per aconseguir una major cohesió del grup. Aquestes ens ajuden a conèixer-nos millor, a fer vincles afectius i a crear un sentiment de grup, estimant-nos i respectant-nos. En aquest cas, i perquè no sigui molt difícil us proposem dur a terme una de les que hem fet a l'escola i que sense dubte és de les que més agrada als petits i petites: l'abraçada musical.
Per a que pugueu veure directament com vàrem fer aquesta dinàmica a l'escola, podeu visitar l'entrada que en el seu dia vaig fer clicant aquí.
Ara bé, en què consisteix aquesta dinàmica? Doncs és molt senzill, només necessiteu triar una cançó que us doni molts d'ànims, posar-la ben fort i ballar! Una vegada comenci a sonar la música algú s'ha d'encarregar de tenir el control d'aquesta per anar aturant-la quan li vingui de gust. La consigna que li donarem als participants és que quan la música s'aturi s'han de donar fortes abraçades. 
Després us proposem que torneu a la calma poc a poc i fent un cercle entre els participants parleu de com us heu sentit, expliqueu com us fa sentir que algú us doni una abraçada o en quins moments ens agrada que ens les donin.
Aquí teniu alguns vídeos de quan vàrem fer la dinàmica al cole!

A continuació us deixo les recomanacions per a les sessions de música i d'anglès d'aquesta setmana:
Good morning!!! How are you? Aquesta setmana us proposo seguir treballant activitats de pasqua en anglès. Podeu tornar a escoltar la cançó "The Easter bunny bop" i crear les vostres orelles de conillet de pasqua. Aquí teniu algunes idees de com fer-ho. A més, si us veieu amb ganes, us proposo organitzar un EASTER EGG HUNT (recerca d'ous de pasqua) a casa. Segur que els hi encantar buscar els ous de xocolata i mejarse'ls després. Yummy!!
Tanmateix, per a Música, na Peligros ens convida a escoltar l'audició "L'aprenent de bruixot" de Paul Dukas i plasmar en un dibuix allò que ens provoqui la cançó.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FESTA FI DE CURS!

Bon dia famílies! Avui sí que sí, ha arribat el gran dia... LA FESTA FINAL DE CURS! Ens acomiadem amb un vídeo molt especial en el qual he volgut que tots i totes ens sentíssim una miqueta més a prop. Qui diu que la festa no és possible des de la distància? Prepareu el confeti i gaudiu de l'espectacle amb aquests petits artistes! Bravo!  🥳 Aquí s'acaba la nostra aventura i només tinc paraules d'agraïment per als meus petits i petites, que s'han superat cada dia més i més, enfrontant-se a una etapa plena de nous reptes i, per si això no fos suficient, a un posterior confinament. Gràcies infinites a vosaltres també, famílies, que no heu deixat de fer feina per a que l'aprenentatge dels vostres infants no aturés en cap moment.  Us estimo i us desitjo el millor! ❤️

ENS CONEIXEM!

El més important aquest primer trimestre del curs és crear consciència de grup, conèixer a aquells nens i nenes amb els quals conviuran la major part de la seva infància i aprendre a relacionar-se amb ells i elles. Per això, un dels aspectes que tindrem molt en compte al llarg de tot el curs és la cohesió grupal, la qual treballarem per mitja de diferents dinàmiques grupals i jocs. A primera hora del matí, aprofitant que la sala de psicomotricitat estava buida, hem fet una dinàmica de descobriment i reconeixement dels companys i companyes: Els sabaters! Aquesta consisteix en que cadascun dels nens i nenes, inclosa jo mateixa, ens havíem de treure una de les sabates i posar-la al mig, fent una muntanya. Després, un infants triava una de les sabates i havia de cercar a qui li pertanyia i així successivament fins que totes estaven repartides. Cadascun dels nens i nenes s'ha convertit en sabater i ha hagut d'observar atentament als seus companys per veure de qui era la sab...

UNITAT DE MESURA: METRE

Bon dia famílies! Recordeu que fa unes setmanes vàrem anar a l'ambient de Divermates a mesurar amb les mans i els peus . Doncs avui volem anar una pas més endavant i convertir aquestes mans i aquests peus en centímetres i metres. Per dur a terme l'activitat us demanem que rescateu les mans que vàreu pintar per mesurar els objectes, i si voleu també podeu emprar els mateixos objectes que vareu fer servir a l'anterior activitat. Ja els teniu localitzats? Doncs ara us demanem que els mesureu primer amb les mans o els peus, que segurament els petits i petites ja dominen, i una vegada ho hàgiu fet, introduïu el metre.  Podeu parlar de què és un metre abans de començar a emprar-lo, i explicar als vostres fills i filles per a què serveix i com el podem emprar. Una vegada coneguin la teoria, podeu passar a mesurar els mateixos objectes i veure quants centímetres mesuren. Una vegada tingueu els objectes mesurats amb el metre, podeu dibuixar a una fulla allò que heu mesu...