Passa al contingut principal

DINÀMICA EN FAMÍLIA

Bon dia famílies!
Per avui dimarts hem pensat que podeu dur a terme una dinàmica en família. Com sabeu al llarg del curs hem fet algunes dinàmiques per aconseguir una major cohesió del grup. Aquestes ens ajuden a conèixer-nos millor, a fer vincles afectius i a crear un sentiment de grup, estimant-nos i respectant-nos. En aquest cas, i perquè no sigui molt difícil us proposem dur a terme una de les que hem fet a l'escola i que sense dubte és de les que més agrada als petits i petites: l'abraçada musical.
Per a que pugueu veure directament com vàrem fer aquesta dinàmica a l'escola, podeu visitar l'entrada que en el seu dia vaig fer clicant aquí.
Ara bé, en què consisteix aquesta dinàmica? Doncs és molt senzill, només necessiteu triar una cançó que us doni molts d'ànims, posar-la ben fort i ballar! Una vegada comenci a sonar la música algú s'ha d'encarregar de tenir el control d'aquesta per anar aturant-la quan li vingui de gust. La consigna que li donarem als participants és que quan la música s'aturi s'han de donar fortes abraçades. 
Després us proposem que torneu a la calma poc a poc i fent un cercle entre els participants parleu de com us heu sentit, expliqueu com us fa sentir que algú us doni una abraçada o en quins moments ens agrada que ens les donin.
Aquí teniu alguns vídeos de quan vàrem fer la dinàmica al cole!

A continuació us deixo les recomanacions per a les sessions de música i d'anglès d'aquesta setmana:
Good morning!!! How are you? Aquesta setmana us proposo seguir treballant activitats de pasqua en anglès. Podeu tornar a escoltar la cançó "The Easter bunny bop" i crear les vostres orelles de conillet de pasqua. Aquí teniu algunes idees de com fer-ho. A més, si us veieu amb ganes, us proposo organitzar un EASTER EGG HUNT (recerca d'ous de pasqua) a casa. Segur que els hi encantar buscar els ous de xocolata i mejarse'ls després. Yummy!!
Tanmateix, per a Música, na Peligros ens convida a escoltar l'audició "L'aprenent de bruixot" de Paul Dukas i plasmar en un dibuix allò que ens provoqui la cançó.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LLETRES!

Bon dia famílies! Avui dijous tornem a treballar un aspecte molt important de l'ambient de na Marta, La màgia de les lletres , amb l'activitat en la qual anem repassant, poc a poc les  inicials dels companys i companyes de classe. Com que ja s'acaba el mes de maig i comencem les darreres tres setmanes del curs, us penjarem les feinetes de les 8 lletres que ens queden per fer, dividides en dues entrades. En primer lloc, us posem aquesta amb les 4 lletres que ens toquen i dins de dos setmanes us penjarem les 4 lletres finals. Penseu que fer totes aquestes feinetes en una única sessió és molta feina, així que no us preocupeu pel temps i aprofiteu les pròximes setmanes per fer-les tranquil·lament. Les lletres que avui ens toquen són les següents: L, N, O i P. Per presentar-les als petits i petites podeu emprar algunes de les estratègies que us hem donat amb les anteriors lletres. Podeu emprar el factor sorpresa o fer-les arribar d'una forma que els provoqui curiositat

L'OMBRA DELS ANIMALS

Bon dia famílies! Li toca el torn a l'ambient de na Noelia! Recordeu l'ambient d'Experimentem amb la natura i la taula que na Noelia va preparar amb els animals de la granja ? Doncs, avui ens anem a centrar en aquests animalets! Per dur a terme l'activitat d'avui necessiteu els següents materials: llapis, paper i joguines d'animals en miniatura, no necessàriament de la granja, si en teniu animals de la selva, el bosc o del mar també serviran. Una vegada ho tingueu tot preparat podeu començar a fer feina. Podeu iniciar l'activitat amb una conversa en relació als animals que emprareu: quins animals són, quines coses coneixen d'ells, quin és el que més els agrada... Després haureu de cercar un lloc on arribi bé el sol. Potser haureu de sortir fora o cercar una finestra per on entri un bon raig de sol . En el cas de que no el trobeu, no us preocupeu, sempre podeu emprar llum artificial per crear la vostra ombra. Una vegada trobeu aquest raig

UNITAT DE MESURA: PEUS I MANS

Bon dia famílies! Comencem la quarta setmana sense classes presencials amb una activitat relacionada amb l'ambient Divermates ! Concretament amb el concepte d'unitats de mesura .  Amb tres i quatre anys, la unitat de mesura bàsica que tothom coneix com és el metro és massa complicada, per això, nosaltres us donem la idea de començar a aproximar-los a aquesta emprant alguna cosa més pròxima als nens i nenes, en aquest cas els seus peus i les seves mans . A partir d'emprar els seus peus i mans podreu veure la mesura d'objectes, d'estances de la vostra casa o fins i tot, de l'alçada del membres de la família.  Primer de tot us proposem calcar a un full la silueta de la mà o el peu de l'infant i repetir-la unes quantes vegades per aconseguir així tenir el nombre de peus i mans suficient per mesurar allò que us vengui de gust. Si teniu l'opció de fotocopiar la mà o el peu de l'infant també podeu emprar aquest recurs i després retallar-ho.  Ima