Passa al contingut principal

DILLUNS 23 DE MARÇ

Bon dia famílies!
Un dilluns més us deixo per aquí les imatges dels peques fent la feina! 

En Mateo ha estat mirant obres d'art del Museu d'Art Modern de Nova York i mireu quina representació ha fet amb aquarel·les


Na Elsa va estar regant les plantes de ca seva el divendres. Mireu quina marieta va trobar! A més, va anar a recollir taronges al taronger per fer suc per tota la família!



 
Avui, na Elsa, ha fet una obra d'art, "El drac" d'Antoni Gaudí, mireu que bé li ha sortit! A més, ha estat ajudant al seu pare a pintar tota una paret de blanc. 



Na Alma ha passat el matí fent bombolles de sabó. Després ha fet un dibuix on segons ens conta ha dibuixat a la seva amiga Sofía amb el seu pare donant un passeig. 




A en Jordi i en Xavi els ha cridat l'atenció l'obra "El crit" de Edvard Munch, diuen que sembla un fantasma. A més, ens expliquen que han cercat informació d'Oslo que és la capital de Noruega, ciutat en la que es troba el quadre, concretament a la Galeria Nacional d'Oslo. Després, han dibuixat la seva pròpia obra d'art. 

 
En Toni i na Núria han estat investigant sobre Vicent Van Gogh, concretament sobre les seves obres "Els girasols" i "Camí amb xiprers". Han imprès les imatges d'aquestes obres i amb elles han fet trencaclosques, una molt bona idea! Després han fet la seva representació dels quadres!




N'Alejandro avui ha construït la Torre Eiffel amb ampolles d'aigua. I després l'ha tombat! 

 



 


Un dia més gràcies per compartir amb nosaltres el vostre dia a dia. Una abraçada ben forta!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FESTA FI DE CURS!

Bon dia famílies! Avui sí que sí, ha arribat el gran dia... LA FESTA FINAL DE CURS! Ens acomiadem amb un vídeo molt especial en el qual he volgut que tots i totes ens sentíssim una miqueta més a prop. Qui diu que la festa no és possible des de la distància? Prepareu el confeti i gaudiu de l'espectacle amb aquests petits artistes! Bravo!  🥳 Aquí s'acaba la nostra aventura i només tinc paraules d'agraïment per als meus petits i petites, que s'han superat cada dia més i més, enfrontant-se a una etapa plena de nous reptes i, per si això no fos suficient, a un posterior confinament. Gràcies infinites a vosaltres també, famílies, que no heu deixat de fer feina per a que l'aprenentatge dels vostres infants no aturés en cap moment.  Us estimo i us desitjo el millor! ❤️

ENS CONEIXEM!

El més important aquest primer trimestre del curs és crear consciència de grup, conèixer a aquells nens i nenes amb els quals conviuran la major part de la seva infància i aprendre a relacionar-se amb ells i elles. Per això, un dels aspectes que tindrem molt en compte al llarg de tot el curs és la cohesió grupal, la qual treballarem per mitja de diferents dinàmiques grupals i jocs. A primera hora del matí, aprofitant que la sala de psicomotricitat estava buida, hem fet una dinàmica de descobriment i reconeixement dels companys i companyes: Els sabaters! Aquesta consisteix en que cadascun dels nens i nenes, inclosa jo mateixa, ens havíem de treure una de les sabates i posar-la al mig, fent una muntanya. Després, un infants triava una de les sabates i havia de cercar a qui li pertanyia i així successivament fins que totes estaven repartides. Cadascun dels nens i nenes s'ha convertit en sabater i ha hagut d'observar atentament als seus companys per veure de qui era la sab...

UNITAT DE MESURA: METRE

Bon dia famílies! Recordeu que fa unes setmanes vàrem anar a l'ambient de Divermates a mesurar amb les mans i els peus . Doncs avui volem anar una pas més endavant i convertir aquestes mans i aquests peus en centímetres i metres. Per dur a terme l'activitat us demanem que rescateu les mans que vàreu pintar per mesurar els objectes, i si voleu també podeu emprar els mateixos objectes que vareu fer servir a l'anterior activitat. Ja els teniu localitzats? Doncs ara us demanem que els mesureu primer amb les mans o els peus, que segurament els petits i petites ja dominen, i una vegada ho hàgiu fet, introduïu el metre.  Podeu parlar de què és un metre abans de començar a emprar-lo, i explicar als vostres fills i filles per a què serveix i com el podem emprar. Una vegada coneguin la teoria, podeu passar a mesurar els mateixos objectes i veure quants centímetres mesuren. Una vegada tingueu els objectes mesurats amb el metre, podeu dibuixar a una fulla allò que heu mesu...