Passa al contingut principal

DIJOUS 19 DE MARÇ

Bona nit famílies!!
Avui ja comencen a arribar-me les construccions dels vostres monuments.
Na Alma ha dibuixat la piràmide d'Egipte i després ha construït la torre Eiffel amb peces de construcció.



Mireu també com ajuda amb les tasques domèstiques na Alma.


Mireu a en Mateo, ha dibuixat la torre Pisa i un vaixell. A més, ha posat tot sol el seu nom i ha copiat la paraula "barco".  



Na Elsa ha construït el Taj Mahal!!


N'Iker i la seva germana ens envien un dibuix de l'arc de Sant Martí per donar-nos forces en aquests dies! A més, n'Iker ha pintat els anells olímpics i reconeix tots els noms dels seus companys i companyes!




Na Laia ens conta que avui ha fet exercici amb el seu germà i que a més, han dibuixat una xinga per jugar al pati de ca seva. A més, han fet una activitat que consistia en dibuixar un conte inventat per després contar-lo a la resta de la família. Casualment al conte de na Laia sortia una nena amb una caputxa i un llop... s'assembla molt a un que tots coneixem, però no! no és aquest, era un conte inventat!!



En Noah ha estat amb els pals dels noms de tots els companys i companyes! També ha dibuixat amb aquarel·les. 



N'Alejandro ha fet els anells olímpics amb plastilina i ha cercat les lletres de Tòquio!





N'alejandro i els seus minimons: hivern i dinosaures!




En Jordi i en Xavi han construït el seu monument amb cartró i després l'han dibuixat. A més, ens expliquen que han après moltes coses de les piràmides d'Egipte.


En Toni ha fet la torre de Ses Portes de Ses Salines, un lloc al que va molt en bici i que en aquests moments enyora molt. Segur que aviat pots tornar-hi Toni!
Amb l'ajuda de la seva germana han construït un mini maxi món fora de casa, un circuit per cotxes!







I per últim, na Vera que ha fet moltíssimes coses en aquests dies a casa: els pals dels noms dels seus companys, un arc de Sant Martí gegant per dir-nos que tot sortirà bé, els anells olímpics i moltes manualitats més!








I fins aquí arribem avui. Gràcies per tota la informació que m'enviau del vostre dia a dia.
Demà més i millor famílies!!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FESTA FI DE CURS!

Bon dia famílies! Avui sí que sí, ha arribat el gran dia... LA FESTA FINAL DE CURS! Ens acomiadem amb un vídeo molt especial en el qual he volgut que tots i totes ens sentíssim una miqueta més a prop. Qui diu que la festa no és possible des de la distància? Prepareu el confeti i gaudiu de l'espectacle amb aquests petits artistes! Bravo!  🥳 Aquí s'acaba la nostra aventura i només tinc paraules d'agraïment per als meus petits i petites, que s'han superat cada dia més i més, enfrontant-se a una etapa plena de nous reptes i, per si això no fos suficient, a un posterior confinament. Gràcies infinites a vosaltres també, famílies, que no heu deixat de fer feina per a que l'aprenentatge dels vostres infants no aturés en cap moment.  Us estimo i us desitjo el millor! ❤️

ENS CONEIXEM!

El més important aquest primer trimestre del curs és crear consciència de grup, conèixer a aquells nens i nenes amb els quals conviuran la major part de la seva infància i aprendre a relacionar-se amb ells i elles. Per això, un dels aspectes que tindrem molt en compte al llarg de tot el curs és la cohesió grupal, la qual treballarem per mitja de diferents dinàmiques grupals i jocs. A primera hora del matí, aprofitant que la sala de psicomotricitat estava buida, hem fet una dinàmica de descobriment i reconeixement dels companys i companyes: Els sabaters! Aquesta consisteix en que cadascun dels nens i nenes, inclosa jo mateixa, ens havíem de treure una de les sabates i posar-la al mig, fent una muntanya. Després, un infants triava una de les sabates i havia de cercar a qui li pertanyia i així successivament fins que totes estaven repartides. Cadascun dels nens i nenes s'ha convertit en sabater i ha hagut d'observar atentament als seus companys per veure de qui era la sab...

UNITAT DE MESURA: METRE

Bon dia famílies! Recordeu que fa unes setmanes vàrem anar a l'ambient de Divermates a mesurar amb les mans i els peus . Doncs avui volem anar una pas més endavant i convertir aquestes mans i aquests peus en centímetres i metres. Per dur a terme l'activitat us demanem que rescateu les mans que vàreu pintar per mesurar els objectes, i si voleu també podeu emprar els mateixos objectes que vareu fer servir a l'anterior activitat. Ja els teniu localitzats? Doncs ara us demanem que els mesureu primer amb les mans o els peus, que segurament els petits i petites ja dominen, i una vegada ho hàgiu fet, introduïu el metre.  Podeu parlar de què és un metre abans de començar a emprar-lo, i explicar als vostres fills i filles per a què serveix i com el podem emprar. Una vegada coneguin la teoria, podeu passar a mesurar els mateixos objectes i veure quants centímetres mesuren. Una vegada tingueu els objectes mesurats amb el metre, podeu dibuixar a una fulla allò que heu mesu...