Passa al contingut principal

PERSONALITZEM LA CLASSE!

Com passa cada curs, en començar ens trobem amb una classe vuida i sense les petjades dels infants. Els més petits hem començat a personalizar la nostra classe per fer-la més nostra encara.
En primer lloc hem començat amb les fotografies que identifiquen els nostres petits espais dins l'aula. Imatges que ens recorden que aquell espai és el nostre.
Ho hem fet amb les fotos dels calaixos on tindrem les nostres motxilles i les nostres pertinences i també posant una petita imatge als penjadors del bany on ha d'anar la nostra tovallola.











Un altres dels aspectes més importants per a personalitzar la nostra classe és el nom. Aquesta setmana hem dut a terme l'elecció del nom de classe. Primer hem començat amb una pluja d'idees on cadascun dels nens i nenes de classe hem aportat la nostra idea. Entre d'altres han sorgit algunes com: la classe de les joguines, la classe dels musics, la classe dels dinosaures o la classe de les papallones. D'aquestes primeres opcions hem votat. I sabeu què? Ha sortit un empat entre "La classe dels taurons" i "La classe dels ninjas". Finalment, després d'una segona votació ja tenim el nom de la nostra classe som...
LA CLASSE DELS NINJAS!!!

























Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LLETRES!

Bon dia famílies! Avui dijous tornem a treballar un aspecte molt important de l'ambient de na Marta, La màgia de les lletres , amb l'activitat en la qual anem repassant, poc a poc les  inicials dels companys i companyes de classe. Com que ja s'acaba el mes de maig i comencem les darreres tres setmanes del curs, us penjarem les feinetes de les 8 lletres que ens queden per fer, dividides en dues entrades. En primer lloc, us posem aquesta amb les 4 lletres que ens toquen i dins de dos setmanes us penjarem les 4 lletres finals. Penseu que fer totes aquestes feinetes en una única sessió és molta feina, així que no us preocupeu pel temps i aprofiteu les pròximes setmanes per fer-les tranquil·lament. Les lletres que avui ens toquen són les següents: L, N, O i P. Per presentar-les als petits i petites podeu emprar algunes de les estratègies que us hem donat amb les anteriors lletres. Podeu emprar el factor sorpresa o fer-les arribar d'una forma que els provoqui curiositat

L'OMBRA DELS ANIMALS

Bon dia famílies! Li toca el torn a l'ambient de na Noelia! Recordeu l'ambient d'Experimentem amb la natura i la taula que na Noelia va preparar amb els animals de la granja ? Doncs, avui ens anem a centrar en aquests animalets! Per dur a terme l'activitat d'avui necessiteu els següents materials: llapis, paper i joguines d'animals en miniatura, no necessàriament de la granja, si en teniu animals de la selva, el bosc o del mar també serviran. Una vegada ho tingueu tot preparat podeu començar a fer feina. Podeu iniciar l'activitat amb una conversa en relació als animals que emprareu: quins animals són, quines coses coneixen d'ells, quin és el que més els agrada... Després haureu de cercar un lloc on arribi bé el sol. Potser haureu de sortir fora o cercar una finestra per on entri un bon raig de sol . En el cas de que no el trobeu, no us preocupeu, sempre podeu emprar llum artificial per crear la vostra ombra. Una vegada trobeu aquest raig

TRENCACLOSQUES!

Bon dia famílies!  Ja estem a meitat de setmana i ens toca visitar l'ambient de Divermates per continuar desenvolupant el nostre pensament logicomatemàtic de manera divertida. Avui us hem portat una proposta molt estimada pels petits i petites en aquest ambient i que de segur els farà pensar molt en n'Azu. Farem un trencaclosques amb el qual treballarem la motricitat fina (súper important abans de començar a escriure números i lletres, és l'anomenada prelecto) i ens aproximarem a la sèrie numèrica . Un dels elements bàsics de les matemàtiques és el valor de les quantitats i la representació d'aquestes amb el número corresponent. Per tal que aconsegueixin representar-los, és interessant practicar amb activitats com la que avui us proposem, d'ordenar els números de manera ascendent. En aquestes quatre imatges podeu veure quin és el procés que s'ha de seguir per fer l'activitat. Com veieu, es tracta de pintar el dibuix que més li agradi a cad